#GrävaDärViStår

För hög beläggning bränner förr eller senare ut människor och påverkar värdet som levereras till kund. För låg beläggning påverkar hur värdefull man känner sig som medarbetare och bränner företagets kapital. Och vad händer med konkurrensen när konjunkturen vänder?

Visste du att?

  • 70% av kunder som byter samarbetspartner - tex inom IT, juridik, ekonomi, kommunikation eller teknik - kan härledas till upplevt bristande engagemang
  • Den mest bevisade vägen till mer lönsam tillväxt är genom ökad kundlojalitet, dvs att behålla och utveckla sina viktigaste kunder över tid?

Webinar

För dig som vd eller ledare

På detta webinar delar vi med oss av erfarenheter från att hjälpa resultatansvariga ledare att skapa nya affärer och öka engagemang. Du får ta del av vårt beprövade recept för att få fler att bry sig om kundutveckling i en redan upptagen vardag. 

Ur innehållet

  • Varför det är både smart och lönsamt att gräva där ni står genom att hjälpa era befintliga kunder ännu mer
  • Hur ni får fler medarbetare att engagera sig, i en redan upptagen vardag, genom att utgå från individens styrkor och drivkrafter
  • Vad som kan hända med teamkänslan, affärerna och kundrelationerna på bara ett kvartal

Webinaret leds av mig tillsammans med Jerry Håkansson, med erfarenhet från kundsidan. Välkommen!

Peter Svenonius 600x600

Peter Svenonius, managing partner Humagic Group AB

Titta nu

Få tillgång till webinaret nu 

Fyll i formuläret. Du får direkt tillgång till den 40 minuter långa videon.