Guide + Video

Stärk engagemanget i hela organisationen att utveckla affärer hos befintliga kunder  

Vi på Humagic har en process för hur en organisation på ett avsiktligt och strukturerat sätt kan öka engagemanget för nya intäkter. På bara ett kvartal kan organisationen utveckla en mer affärsmässig kultur där genomsnittsmedarbetaren (“Snitte”) oftare identifierar fler nya kundbehov, tar rätt betalt för det värde som redan skapas och bidrar till ökad kundlojalitet.

På köpet blir det en mer välmående och högpresterande kultur där alla känner sig delaktiga till en långsiktigt lönsam verksamhet. Efter femton år har vi ett recept att utgå från. 

Vi vill nu dela med oss av våra erfarenheter och kunskaper och har därför tagit fram en guide speciellt för ledningsgrupper som vi kallar Kundutvecklingsresan #GrävaDärViStår. 

Fyll i formuläret, så får du

  • Guide på 18 sidor med steg-för-steg instruktioner
  • 15 minuter video där vi delar med oss av våra bästa tips och tricks
  • Möjlighet att ställa dina frågor till oss på Humagic

Få tillgång nu

Fyll bara i formuläret så får du materialet. Direkt och helt gratis.