Ur innehållet

Nöj er inte med nöjda kunder och medarbetare

1000 intervjuer med inköpare visar tydligt varför kunder byter leverantör – bristande engagemang och bristande tillit. 

Webinar med kundombudsman Joakim Harping

  • Varför är företag med mer lojala kunder också de mest lönsamma över tid?
  • Vilka kunder förtjänar ert engagemang ?
  • Så skapar ni en kultur för ökad kundlojalitet

På detta webinar bjuder vi på ett recept för att säkra engagemang för rätt kunder. Webinaret riktar sig till dig som är vd eller resultatansvarig chef. 

Joakim är författare till ”Myten om den lojala kunden - en bok om kundförvaltning” och har mångårig erfarenhet i tjänstesektorn och som kundombudsman. Han har hittills misslyckats varje gång han fått i uppdrag att säga upp en icke lönsam kund.

Peter är vd för Humagic som arbetar för att fler människor ska tycka om sina jobb genom att stödja ledare att öka engagemang för nya resultat. Han älskar leverantörer som visar värde för sina kunder över tid.

Fyll i formuläret så får du möjlighet att direkt se vårt inspelade webinar. Dessutom skickar vi en länk till din inkorg så du kan se det i efterhand när det passar dig.

Peter Svenonius

Peter Svenonius, managing partner Humagic Group AB

Titta nu

Få tillgång till webinaret nu 

Fyll i formuläret. Du får direkt tillgång till den 40 minuter långa videon.